q8

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Lena - 1 mars 2012 09:27

God morgon Mars månad!

Tänk att det är mars redan! Bara 26 dagar kvar!!!


Eftersom Lars känner sig piggare i dag så åkte Janne och vi till Pratchuap!

Skulle uträtta lite på Honda!!


När vi åker förbi Norbergs hus ligger Changen och Singha och vaktar Palm Tree Villa tavlan!

Snacka om riktiga vakthundar !  

Vem vågar gå in där???


På vägen hem åker vi in till Tesco Lotus och inhadlar lite varor!

När vi kommer hem moppar jag ner till stranden och Lars tar sängläge igen!!!

Vilken lång och härlig strand! Tror det var ca 33 grader i havet!  

Såg några maneter som simmade i vattnet! Då blir jag lite feg, men badar gör jag!

  Havet, sanden och min solsäng:)


Hem och badar i poolen(35gr,) där ligger Malin, så då blir det lite snack i badet! Trevligt!

Sen kommer Maggan och Kent då får jag traska upp och snacka med dem!Lika trevlig det!


På eftermiddagen kokar jag ärtorna som skulle bli ärtsoppa!  

Gumpan har Punschen!

Ärtorna kokar läng länge med de små gula vill inte bli mjuka!

Så Gumpan och jag får mixa ärtorna i min mixer!!!! Kul!

Sen bjöd vi Malin och Jörgen på "ärtsopp"!

Vi dukade vid poolen och hade levande ljus, så mysigt!  

Sen blev det en efterstänkare på Gumpans terass!


God natt!




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards