q8

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Lena - 12 januari 2012 04:20

God morgon!

Vaknar till en varm och mulen dag!

Lars kokade kaffe, sen blev det en långpromenad!

Några simtag i poolen! Medans Lars fixade lite ägg och sardiner till frukost!


Knackade på dörren! "Glögg" Roffe kom! Kul att se hopnom!

Han höll på skrämma ihjäl mig! Hade en linda runt huvudet med "blod" på!!!!

Hjärta nästan stannade på mig!!!!

Han bara lurades, hade smetat ketchup på lindan!!!

Det räcker med en gång...........!!


Eftersom det var en mulen dag och vi var trötta så åkte vi till Tapsahke och åt lunch där!


Satt och pratade med Roffe och Gumpan , då kom Lisbeth på besök, sen kom Lena!

Eftersom det är torsdag så ville Lena ha lite torsdagsvin!

Bestämde att vi skulle till Anns och äta middag i kväll!


När vi sitter på Anns, kommer hela maffia ligan dit!

    Ida på språng, moppe hjälmen på! Bra!

Då blir det party på hög nivå!

Drar vidare till sjöboden och har lite fest, som vanligt!

Töstiga Sandra, hon fick största glaset! 

  Jag och min goa gubbe! 

  Roffe var lekfarbror ett tag till Bella och Oliver! 

När vi kommer hem sitter Roffe, Gumpan och deras barn på altan, så då blev det party där!

 Junior, lars och Maries  

  Bästa Gumpan och jag på nattkröken!

Jösses vad man partar!!! men så jäkla kul det är med alla trevliga goa människor här!

Lyckliga Lena somnar sött!



Ovido - Quiz & Flashcards