q8

Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

Huay Yang 120119

Av Lena - 19 januari 2012 05:02

God morgon!

Vaknar till en varm och underbar morgon!

Går den vanliga morgonpromenaden, havet ligger nästan stilla, små små vågor gungar in mot stranden.

Men vad händer under promenaden, jo, det kommer regn!

Blöta vandrar vi 2 motionärer hemmåt :)


Blir lite omelett, papaya och melon!

Lars går på ett "termitmöte"!

Jag diskar och plockar i huset! Passar även på att vara en liten sömmerska.


I dag var jag och fick en underbar massage! ca 60 kr för drygt 60 min Thaiolje massage,
samtidigt tog hon lite zonterapi på mina fötter! aj vad det gjorde ont!!
Men jag vet att det är läkande, bara att bita ihop!

Tog en sen lunch hos Soi! Mycket och gott!

Simtur i poolen!  

Går och kollar altan oc hur bygget utvecklar sig! Här putsas det för fullt! 

 Storbossen kollar på!   Mr Lars inspekterar altan!!! 

  Detta ska bli vår nya trapp! Det tar sig:)

Eftersom det är torsdag och Roffe är på golf, så är den vanliga turen för Lena att komma hit på lite vitt!
Mycket trevlig tur, tycker vi!

När Roffe kommer hem , drar vi till Mr Klea! Där sitter Q8 och Sjöbdenfolket!
Lars, Lena N och jag äter en Red Curry med Kyckling! 
Roffe äter Nudelsoppa utan nudlar;)

Som vanligt ska Roffe och Mr klea junior kramas:)    

Här sitter Liza med barens mysiga valpar!      


I kväll är det sista kvällen för Lena Norberg! Åker hem till Sverige i morgon!
Men hon är åter hos oss om 14 dagar! Så nu har jag 2 gubbar att ha koll på! Phu;)

På hemvägen åker vi till X8 och kollar läget! Där sitter Gunilla, Lillemor och Gösta, myser för fullt på altan i särken!
De e livet de:)

Nu spelar Lars Pepps för hela Huay Yang!

God natt alla ! Sov Gott!




 

 
 
Ingen bild

Tommy

19 januari 2012 06:15

Hej på er kära grannar!
Vi följer era förehavande i HY
Ni verkar ha en skön och behaglig vistelse
Blev lite nyfiken på att Lasse skulle gå på termitmöte, är det något akut? Har vi fått problem med termiter?
Ha det bäst, så ses vi i slutet av mars.
Tommy o Birgith

Lena

22 januari 2012 15:39

Hej! Be Birgit skicka eran mailadress på FB meddelande!Jag har tappade bort adressen!
Så kan vi maila ang termiter!
Lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 25 mars 2012 04:59

God morgon! Grattis systerdotter Gabriella på 25 års dagen! Hoppas du inte bara får våfflor i dag;)   Jaha! Då var vi framme på sista dagen här i Huay Yang för denna gång! Nu står tvättmaskinen och jobbar för fullt! Kl 8 i morgon bär det ...

Av Lena - 24 mars 2012 12:27

God morgon!   Tar det lungt på morgonen, äter lite frukost och kaffe! Går sen in till Lillemor och Berna och snackar lite!!   Jag tar och moppar ner till stranden medans Lars sitter hemma och skriver! Måste njuta av de få timmar vi har kv...

Av Lena - 23 mars 2012 11:19

God morgon Hua Hin!   Hotellfrukost kl 9, sen tar Lena och jag lite vila i solen vid poolen på taket! Går sen ut på stan och shoppar lite!   Kl 12 åker vi hemmåt Huay Yang! Hungriga som vi är, åker vi in till Pratchuap och äter en otrolig...

Av Lena - 22 mars 2012 01:13

God morgon! Uppe med tuppen!!!   Grattis min kära sambo Lars på födelsedagen! Grattis min "svärson" Marcus på födelsedagen! Hoppas ni får en trevlig dag, grabbar;)   Nu blir det lite frukost innan vi hämtar upp Lena och Roffe! Sen bär...

Av Lena - 21 mars 2012 11:07

God morgon! En liten seg morgon;)   Grattis Tukk på födelsedagen!   Legat på stranden hela dagen! Bara ett avbrott för lunch hos Ann! Havet är turkost, glasklart vatten och ca 32 grader! Så underbart!   I kväll ska Yut bjuda vårat...

Ovido - Quiz & Flashcards