q8

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Lena - 21 mars 2011 05:51

God morgon!

Solen skiner, trevligt!


I dag fixar jag frukost! Sista dagen för Lars att vara 59 :)

Tar oss ett dopp i poolen. Åker sedan till affären och inhandlar lite grejer till födelsedagen i morgon!

Tänk att min älskling ska bli så gammal! Men han är go ändå:)  


Ligger vid poolen en stund innan lunchen hos Juth.

Åker ut och åker moppe en sväng i solen.

Sen blir det ett pass på gymmet!


Bakar en kaka   tills i morgon, då min Lars har födelsedag.

Åker ut och äter midddag, på vägen träffar vi Peter och Eva-Britt som också var på väg att äta!

Då drog vi till Bengan. I dag blev det oxfile för Lars. Jag åt potatissallad och skinka. Jätte gott!


Hem och titta på solsidan, det är för kul!

Jaha, då har jag ett år äldre gubbe i morgon. Lars 60  


Sov gott alla Bloggläsare!




Ovido - Quiz & Flashcards