q8

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Lena - 14 februari 2011 11:48

Alla Hjärtans dag! Ha en fin dag alla kära vänner som jag känner!


Sista dagen för "mina tjejer!

Då blir det en dag på stranden......                Strandkung!!

 Jaha, då var det sista turen från stranden :( 

 En fin "bagge" landade på Lars bröst.


Lunchen blev hos Juth, men det blev Youghurt för min del!

En slappstund vid poolen!

Kl 16 fick Elina och Bella sin naglar fina hos Jim!

Tord kom på besök, fick några Underberg! Tack Tord:) Du är killen som vet!


Sista middagen blev på Tamarind, men det var så där med maten!!     

    

 Min kära dotter Elina och jag.


Kvällsdrinken blev på Jungelbaren, GT och Jungelblå.

 En fin  Knorr på svansen.....hund eller????

Hem och myspratade, spelade vändtia och Yatcy!

Vem vann?? Jo, Elina förståss, men även jag:)

Bella och Lars hade en packt....men det hjälpte inte! he he!    

  Lars fick blanda ofta!!!!! 


Dax för slafen! Om några timmar ska vi äta frukost och sen åker töserna:(

Känns konstigt!:(

Men tiden går fort, så snart är även vi på väg hem!

Hoppas ni alla mina hjärtan har haft en underbar dag!

Sov gott dröm sött:)




Ovido - Quiz & Flashcards