q8

Direktlänk till inlägg 14 december 2011

Huay Yang 111214

Av Lena - 14 december 2011 10:12

Jaha då är det bara 10 dagar kvar till julafton 2011!


Startar dagen med frukost sen 30 minuters simning i poolen! Kallt brrr bar 27 grader i poolen!

Trädgårdsmästaren plockar ner cocosnötter och gamla palmblad!  


Bokat min tvättstuga, så det blev 2 maskiner! Måste jobba lite, inte bara lata sig:)


Åker hem till Lena och Roffe, vi ska ut på golf ranchen för första gången i mitt liv!

En trevlig ranch har det blivit i byn, där man även kan boka olika resor, köpa bröd och andra matvaror!

Men  idag var vi laddade för att slå på golfbollar!

Bra lärare had vi också, Proffsen Norberg!

Här kan ni se hur vi svingar våra klubbor! Här visar Lena hur man ska slå!       

     Kul var det! Så det blir säkert flera gånger vi går till ranchen:)


Blir lunch med Hebbe hos Keaw!

Sen blir det 1 timmes oljemassage hos en kanon duktig Thaitjej i längan! Kan varmt rekommendera henne!

Lars följer med Janne till Thapsake och fixar Jannes motorcykel! 


Jösses vad jag jobbar idag då! Nu blir det en sockerkaka, sen får vi se hur den smakar!

Nej, nu ska jag vika tvätt!


Middag med Lillemor på Sois restaurang! Tog en promenad över bron! Nära och bra!

I dag blev det Masa mam! Gott!

En lugn och tidig hemmakväll med lite tv!


God natt!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 25 mars 2012 04:59

God morgon! Grattis systerdotter Gabriella på 25 års dagen! Hoppas du inte bara får våfflor i dag;)   Jaha! Då var vi framme på sista dagen här i Huay Yang för denna gång! Nu står tvättmaskinen och jobbar för fullt! Kl 8 i morgon bär det ...

Av Lena - 24 mars 2012 12:27

God morgon!   Tar det lungt på morgonen, äter lite frukost och kaffe! Går sen in till Lillemor och Berna och snackar lite!!   Jag tar och moppar ner till stranden medans Lars sitter hemma och skriver! Måste njuta av de få timmar vi har kv...

Av Lena - 23 mars 2012 11:19

God morgon Hua Hin!   Hotellfrukost kl 9, sen tar Lena och jag lite vila i solen vid poolen på taket! Går sen ut på stan och shoppar lite!   Kl 12 åker vi hemmåt Huay Yang! Hungriga som vi är, åker vi in till Pratchuap och äter en otrolig...

Av Lena - 22 mars 2012 01:13

God morgon! Uppe med tuppen!!!   Grattis min kära sambo Lars på födelsedagen! Grattis min "svärson" Marcus på födelsedagen! Hoppas ni får en trevlig dag, grabbar;)   Nu blir det lite frukost innan vi hämtar upp Lena och Roffe! Sen bär...

Av Lena - 21 mars 2012 11:07

God morgon! En liten seg morgon;)   Grattis Tukk på födelsedagen!   Legat på stranden hela dagen! Bara ett avbrott för lunch hos Ann! Havet är turkost, glasklart vatten och ca 32 grader! Så underbart!   I kväll ska Yut bjuda vårat...

Ovido - Quiz & Flashcards