q8

Alla inlägg under november 2011

Av Lena - 14 november 2011 20:04

Hej!

Nu skris det i Bloggehn igen! Ett tag sen sist!

I går var det en riktig regnig   dag i byn! Men det gör inget!!!! Vi har så grått och trist här i Avesta!


Nu har Karin och Lars fått sällskap av Karins käre   man Einar!

Så Einars första dag blev att bada i monsunregn!


Det spelar ingen roll var min käre Lars är så finns det bilar att kolla på!

Så nu får vi se om det blir en liten  


I dag kom bästa Lena Norberg ner till byn! Förstår att Loffe blev glad   att se sin kära fru!

Nu ska de njuta i deras nya fina hus! Lycka till Norberg!

Ska bli kul att festa in     terassen den fina!


I veckan nu så kommer grannen Lillemor med sin gubbe, så nu måste jag skynda mig ner!

Hej å hå!!




Av Lena - 5 november 2011 16:32

Hej svejs!

Har idag skypat med Lars och Karin 2 gånger! Alltid lika roligt att få höra lite från Byn:)

Det är   och varmt! 32 grader i poolen där de   och   vid kanten!

De njuter av livet, kan man säga:)

Karin har hyrt en motorcykel, så nu hållar alla sig inne!! Tur att jag är i Avesta!

I kväll var det V75 på Chang Corner! 4 rätt av 4 lopp! Håller tummarna att det blir många rätt i kväll!

När vi skypar hör jag hur Karin ropar att hon vill ha en GT  !!! Klart hon ska ha en kvällsdrink  :)

Säger God Natt   och vi hörs i morgon!




Av Lena - 2 november 2011 19:43

Nu har Lars varit borta en vecka! Har även i dag skypat med Lars och svägerskan Karin! De har kanon härligt i värmen, de 2 syskonen!!! I går var det solning på stranden, och idag blev det dopp i poolen. Har fixat med Roffes bil, så nu rullar den igen:) i kväll skulle de äta middag hos Mamma Krua! Det bästa av allt är att kompisen Janne hittat till byn! Tukk hämtade honom i Bangkok! De e kärlek de:)Det blev även ett möte med Hebbe m familj! Nu börjar jag längta till dem alla:) <3

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards