q8

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Lena - 28 januari 2011 02:58

God morgon!

Grattis Anita på födelsedagen!


Vaknade tidigt idag, för att fåglarna i palmerna hade mycket att kvittra om.

   Sä här vacker är Orkidén som vi fick av Tord och Lisbeth! Helt underbar!


Tar en 30 minuters simrunda i poolen! Bokläsning på altan....men jag somnade efter 2 sidor!

Lars väcker mig, för då var det lunchdax! Åkte till stranden Phu och åt kyckling!


Hem och vila igen! Så skönt att sova ute!

Men blir väckt igen av Lars, för då skulle han bada, ja då var det bara att göra som han, hoppa i poolen och blir pigg:)

Lars tar sen en moppe tur och jag får njuta av "hemmet"!

Han blir så nöjd när han får åka omkring själv och glutta på allt:)

Nu kommer Lars hem med mina glasögon som han fixat hos optikern.

Jag bjuder honom på lite "mellis" färsk papaya, en slags kiwi, peppar salami och en kall Chang! Det är han värd, min älskling!

Sitter och myser på altan innan det blir middag på Jacks!

Roffe och vi åker sen hem till oss och sitter och pratar en stund!

Det blir handboll, Sverige- Frankrike kl 24 (Thaitid), få se om vi orkar upp!

I morgon bitti ska vi åka med Benny och frun på Burma marknaden.

Där ska vi köpa en hel del orkidéer! Sen blir det väl andra små grejer!


Nu är det bara 4 dagar kvar till Elina och Gabriella kommer:) Det gillar vi!


Ja då är det väl bara att säga God Natt igen! Hoppas jag kan sova, har ju redan sovit 2 gånger i dag!




























Ovido - Quiz & Flashcards