q8

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Lena - 13 januari 2011 11:55

God morgon, i dag var det visst min tur att fixa frukost!

En god omelett på rostat bröd!! Det fick duga i dag!


Drar i väg till gymmet och plågar kroppen 1 timme!

Sen blir det Kay beachen, där vi träffar  Tord och Lisbeth!


Lunchen intar vi på ett nytt ställe " Sweet Food" men det var ingen höjdare!

Hem och doppar oss i poolen!

Åker sen till invigningen av den Svenska skolan som öppnas här nere på stranden för barn mellan 3 och 15 år!


Visning av hus på Villa Waree! Det blev bara en snabbtitt!

Inhandlar lite grönsaker på marknaden!

På vägen hem står en liten kalv, med navelsträngen kvar, med sin mamma!

   Så söt:)


Lars tar en sen tupplur, då simmar jag i poolen i 30 gradigt vatten!

In och lagar lite kvälls mat!

Ska bjuda Lars på potatisgratäng och kycklingfile!  

Vi får se om det duger åt honom!?

Jodå! Det blev godkänt:) Vilken tur!!

Nu ska vi ta en kvälls runda på moppen och kolla läget i byn!!


Pratar med Elina 2 gånger på skypen!

Kl 21 ( 17 i Swe) skypar mina tjejvänner som har träff utan mig!

Då har vi ett möte genom skypen, det var trevligt! Då fick jag vara med en stund:)

Nu är jag trött!  

God natt!



Ovido - Quiz & Flashcards