q8

Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

Huay Yang 110118

Av Lena - 18 januari 2011 03:02

En ny morgon!

Men natten har varit lång!!

En orkester som har hållt i gång hela natten! Det är myggor, ylande hundar och galande tuppar, på samma gång! Men det är väl bara att gilla läget!

Sova får man göra sen.........


Verkar bli en fin dag! Kl är 9 och det är 28 grader !

Ätit en äggmacka med stekt lök, tomater och banan! Mums!

Nu ska vi i väg och träna! Jag i gymmet och Lars tar en promend på stranden!

Eftersom jag har ONDA hälar så får Lars gå själv!

Det bidde ingen promenad för Lars!

Tord hann hit före och fick Lars på andra tankar....de där moppegubbarna!!

De drog istället till Tesco Lotus och kolla läget i varuhuset!!

Då är det tur att det finns trevliga och hjälpsamma karlar på Chang Corner!

En liten flirt med Oddvar :) så skjutsade han hem mig, efter mitt träningspass!

Poolabad och en stund i solen!


Hungrig! Fixar lite nudelsoppa, rostat mörkt bröd med vitök, tomat och banan!

Även Lars fick det när han kom hem från moppefärden!

Legat och läst hela eftermiddagen och chattat lite med Lena och Jan!


Lars och jag tog ett havsdopp i solnedgången!

Sen åkte Lelle, Kristina, Sussane, Bengt, Roffe och vi till Mamma Krua och åt en god kvällsmiddag!

"Men Roffe hade lite svårt, det blev lite dyrt för honom, 60 bth. Han fick bara

400 bth av Lena innan hon åkte! Och det skulle räcka i 2 veckor!"

Men vi får väl sponsra honom!


Tänk att man blir trött att inte göra nått! 


God natt!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 25 mars 2012 04:59

God morgon! Grattis systerdotter Gabriella på 25 års dagen! Hoppas du inte bara får våfflor i dag;)   Jaha! Då var vi framme på sista dagen här i Huay Yang för denna gång! Nu står tvättmaskinen och jobbar för fullt! Kl 8 i morgon bär det ...

Av Lena - 24 mars 2012 12:27

God morgon!   Tar det lungt på morgonen, äter lite frukost och kaffe! Går sen in till Lillemor och Berna och snackar lite!!   Jag tar och moppar ner till stranden medans Lars sitter hemma och skriver! Måste njuta av de få timmar vi har kv...

Av Lena - 23 mars 2012 11:19

God morgon Hua Hin!   Hotellfrukost kl 9, sen tar Lena och jag lite vila i solen vid poolen på taket! Går sen ut på stan och shoppar lite!   Kl 12 åker vi hemmåt Huay Yang! Hungriga som vi är, åker vi in till Pratchuap och äter en otrolig...

Av Lena - 22 mars 2012 01:13

God morgon! Uppe med tuppen!!!   Grattis min kära sambo Lars på födelsedagen! Grattis min "svärson" Marcus på födelsedagen! Hoppas ni får en trevlig dag, grabbar;)   Nu blir det lite frukost innan vi hämtar upp Lena och Roffe! Sen bär...

Av Lena - 21 mars 2012 11:07

God morgon! En liten seg morgon;)   Grattis Tukk på födelsedagen!   Legat på stranden hela dagen! Bara ett avbrott för lunch hos Ann! Havet är turkost, glasklart vatten och ca 32 grader! Så underbart!   I kväll ska Yut bjuda vårat...

Ovido - Quiz & Flashcards